Sterilisatiecampagne Adopt a dog in Sri Lanka

Sinds een aantal maanden zijn wij in contact met Shobha Wijekoon, wonend in Sri Lanka, en contactpersoon voor de organisatie Adopt a dog in Sri Lanka.
Regelmatig organiseren zij een sterilisatiecampagne in Sri Lanka waar zij met het team van Adopt a dog in Sri Lanka en dierenartsen een dag lang zwerfdieren gaan neutraliseren, zodat voortplanting niet meer mogelijk is.

Net als in vele Europese landen is ook in Sri Lanka het aantal zwerfdieren zeer hoog. Daarbij is ook nog sprake van armoede onder de bevolking, waardoor de zorg voor de dieren vaak niet al te hoog op het prioriteitenlijstje voorkomt. Gelukkig zijn er prachtige zielen die zich het lot van de dieren aantrekt en hier iets aan doen om de ellende die dagelijks op straat zichtbaar is te verminderen. Shobha is hier een van, maar zij kan dit niet zonder hulp.

Wij hebben daarom besloten om structureel geld in te gaan zamelen zodat we een aantal keer per jaar een volledige sterilisatiedag kunnen financieren.
De kosten per hond komen ongeveer uit op € 8,00 en hiervoor worden ze gesteriliseerd en van basis medische verzorging/entingen voorzien. Met een donatie van slechts € 300,00 kunnen wij dus al voor ca 38 honden verschil maken!

Klik hier voor meer informatie over de organisatie.

Doneren kan door middel van onderstaande Tikkie-link, of rechtstreeks naar onze bankrekening IBAN:
NL 43 SNSB 0787 4809 83 t.n.v. Stichting Save a Stray o.v.v. van Sterilisatiedag ADSL.

Wil je mij alsjeblieft betalen voor “Sterilisatiedag ADSL” via
Deze link is geldig t/m 12 mei