Te bestellen: Kraskaarten

De welbekende kraskaarten (rafflecards) beginnen steeds meer Facebook te veroveren. Vele organisaties gebruiken dit soort kraskaarten al voor ontzettend leuke winacties, om zo geld bijeen te krijgen voor diverse doelen.

Aangezien Dayony ontzettend handig is met ontwerpen van drukwerk, en dit ook binnen eigen beheer kan drukken, hebben wij met flink wat brainstormsessies flink wat leuke themakaarten kunnen ontwerpen.

Deze gebruiken wij niet alleen zelf, maar verkopen wij ook aan andere organisaties bij belangstelling.

De kaarten kosten € 0,50 per stuk, en verkopen wij veelal in sets van 10 voor € 5,00 excl verzendkosten.

Bestellen kan door een berichtje op de contactpagina achter te laten, of een email te sturen naar stichtingsaveastray@outlook.com. Vermeld hierin hoeveel kaarten je van welke soort wilt bestellen, en je naam en adresgegevens. Wij nemen dan na ontvangst van de email zo spoedig mogelijk contact op, sturen een betaallinkje, en verzenden de kaarten dan uiteraard ook binnen 1 a 2 werkdagen.