Edgard & Cooper, niet alleen hoogwaardig honden/kattenvoer, maar ook maatschappelijk betrokken!

Klik op het logo en bezoek de website van Edgard & Cooper

Namens Edgard & Cooper hebben wij 2 geweldig leuke boxen gedoneerd gekregen, 1 voor katten en 1 voor honden. 😃😃😃 Voor wie deze naam niets zegt; Edgard & Cooper is een fabrikant van hoogwaardige en verse kwaliteitsvoeding voor honden en katten. De dierenvoeding van Edgard & Cooper onderscheidt zich van andere merken omdat het niet bewerkt, gedroogd of ingevroren is. De voeding van Edgard & Cooper is gemaakt van vers vlees, fruit en groenten waardoor het veel natuurlijke voedingsstoffen en antioxidanten bevat. Daardoor is de voeding van Edgard & Cooper erg smaakvol en makkelijker te verteren dan voedsel van andere merken. Honden en katten zijn er daardoor gek op!

En er is nog meer… De meesten van jullie kennen Edgard & Cooper alleen als een voedselmerk maar… ze zijn nog veel meer! Achter dit merk schuilt een geweldige stichting die zich ervoor inzet in samenwerking met andere organisaties o.a. Rabiës in Kabul, Afghanistan, te bestrijden. Dit doen zij door de straathonden te vaccineren zodat deze dieren niet aan deze vreselijke ziekte (die ook nog eens kan worden doorgegeven aan mensen) sterven. Op de Edgard & Cooper website is hier een heleboel informatie te vinden m.b.t hun voeding en hoe zij zich precies inzetten voor de honden in Kabul, en de eerdere projecten die zij ondersteund hebben.

Klik op de foto voor meer informatie over de stichting van Edgard & Cooper