Samenwerking met Stichting Dierenhulp

Sinds kort zijn wij een samenwerking aangegaan met Stichting Dierenhulp en wat zijn we daar trots op!
Stichting Dierenhulp is een geweldige stichting die 25 jaar geleden opgericht is door Mark Erwin Vos. Tijdens zijn vakantie in 1996 in Venezuela kreeg hij te zien hoe triest het met de dieren daar gesteld was en maakte hij zijn hondje Rakker de belofte: ‘Hier ga ik wat aan doen’. En zo geschiedde het.

Waar Stichting Dierenhulp klein begon hebben zij de afgelopen 25 jaar héél veel kunnen betekenen in het tegengaan van dierenleed. Dankzij een grote groep vrijwilligers heeft de Stichting door de jaren ontzettend veel straatdieren in hun eigen dierenklinieken kunnen helpen, o.a. op Aruba, Bonaire, Curaçao, Costa Rica en in Griekenland.

Stichting Dierenhulp richt zich voornamelijk op steriliseren. Alleen door te steriliseren worden er minder dieren op straat geboren en minder dieren = minder dierenleed. En dat is wat we allemaal willen natuurlijk!

Stichting Dierenhulp; ontzettend bedankt voor jullie ondersteuning! Wij hopen op een hele lange en fijne samenwerking om dierenleed tegen te gaan. Samen staan we sterk!

Nemen jullie een kijkje op de website?